Wij streven in alle contacten naar een open, eerlijke en toegankelijke onderlinge communicatie die ook ruimte laat voor kritiek waarbij een vertrouwensrelatie een voorwaarde is voor een goede arts-patiëntrelatie . Het is daarbij essentieel dat u als patiënt door ons gehoord wordt op het moment dat u een beroep op ons doet. Wij hechten aan de persoonlijke benadering en nemen er graag de tijd voor om naar u te luisteren. Door goed naar uw verhaal te luisteren en dit te koppelen aan onze deskundigheid om ziektebeelden te kunnen herkennen en behandelen, proberen wij u zo goed mogelijk te helpen, zelf, of waar nodig met een verwijzing naar een behandelaar waar ook wij vertrouwen in hebben. Ook luisteren we naar uw ervaringen met eerdere behandelingen. Zo willen we bewaken dat de door ons geboden zorg effectief is en bovendien beantwoordt aan zowel uw als onze verwachting. Zo proberen wij ook de kwaliteit van andere, eerstelijns en tweedelijns hulpverleners te bewaken.
Wij werken dus samen om de patiënt steeds beter van dienst te zijn. Wij denken dat een prettige, uitdagende en stabiele werkomgeving de basis vormt om betrokken, geïnspireerd en gedreven met zorg bezig te zijn. Plezier in ons werk leidt tot respect en waardering, zowel onderling en nog belangrijker voor u als patiënt
Hiervoor wordt voortdurend geïnvesteerd in medische ontwikkelingen, kennis en apparatuur.